Hanna

Svar;

Kategori: Allmänt

Har nu några syskon?
japp, två st. Emma och Maja.
Framtidsplaner?
hm.. ingen aning faktiskt, ta livet som det kommer!
Är du småkär i någon?
min kille såklart :)
Snyggaste kändis tjejen/killen?
Finns många! Men just nu, tjejen: Tyra Banks killen; Zac Efron.
Vart vill du helst bo?
Sthlm! eller USA.
Drömresemål?
Helt klart New York.
Idol?
Det är många man ser upp till och tycker om, men har dock ingen idol direkt.
Drömjobb?
Fotograf, eller själv va framför kameran.
Favoritaffär?
Det är nog faktiskt gina tricot.
Fanta eller cola?
cola!
kan du inte berätta lite om din familj?
jovisst,  Min mamma och pappa är ej skilda, gifta, heter Marie och Christer. Sen har jag då två systra Emma och Maja som jag sagt tidigare. Emma är 17 år och Maja, 9?10?8? haha, 9år tro jag hon är. Och vi har även en söt
liten hund :)
>
hur länge har du & alfred varit tillsammans ?
snart 3 månader
hur blev ni tillsammans ? 
det är en komplicerad historia ;p
har nu någonsin varit riktigt full ?
nepp
hur sminkar du dig?
conciler först, i hela ansiktet. Sen svag brunkräm. Efter det puder. Och sen rouge på kinderna och ögonskugga,vit, vid ögonen, eller där inne ni vet. Och efter det mascara, tjockt lager. Och till sist, lite conciler på läpparna och ibland ljust läppstift, så ser jag ut dagligen. (stavning? på allt)
favorit kläder?
min rosa tunna kofta från gina, den används mycket! och klacka-skor(även om de inte används så mycket) tajts, och ja, mycket!
varför började du blogga?
för att mina kompisar hade det. De verkade kul, så ville testa. Började förra året, och haft andra bloggar innan denna.
vad vill du göra med ditt liv (skola, jobb, resor, bo..) ?
just nu, har jag ingen aning. Det är helt tomt i huvudet, och jag vet inte vad jag vill.
Vilka bloggar kikar du in på varje dag?
olika från dag till dag! Men de jag kollar på exakt varje dag är; .fokis.se, barabellas.devote.se, idid.blogg.se lisaplace.devote.se  kissies.se (faktiskt)  sen är det ju nartuligtvis många flera, men de är vad jag kom på just nu. 
Vilken parfym använder du?
Paris Hilton - Heiress
om du fick vara ett djur för en dag vilket skulle du vara då?
en nyckelpiga, haha
om du skulle vara en kändis vilken skulle du vara då?
hm.. svårt, finns ju så många! Tyra Banks tro jag nog, kanske, eller någon annan fotomodell.
din favvoklädaffär?
gina tricot, men köper mest saker från alla möjliga ställen. 
Hur tror du din framtid ser ut?? hus?djur?barn? osv
hm... ingen aning, haha. Hoppas jag har barn, eller jag vet inte ens om jag vill det. Asch, framtiden är inget att prata med mig om, som ni nog märkt x)
Är det du på bilden på headern?
japp, när jag var blond. Min kompis tog den på mig. Men eftersom jag e blond där och brunhårig nu, så fundera jag på att byta ut den.
vad är det viktigaste hos en kompis?
att hon/han kan hålla hemligheter och inte sviker
vad spenderar du helst dina pengar på?
kläder!
Varför bloggar du?
för att jag tycker det är roligt. Och vill lägga ut min bilder som jag tar någon stans, + det är roligt att kunna kolla tillbaka sedan vad man gjort och så :)
hur länge har du bloggat?
2½ år. Började förra året i juni typ, så det blir väl ungefär de?
tjänar du pengar på bloggen?
nepp
hur lång är du?
1.58
Vad heter du?
haha, jag heter Hanna.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: