Hanna

Det blåser

Kategori: Bilder

Hej på er!
Idag har min dag varit med Becka, för hon hade precis kommit hem, hon varit iväg en vecka. Iallafall. hon delar ut reklam, så skulle jag hjälpa henne med det och fixa tidningarna och så, det tog typ 2 timmar, sjukt många tidningar. Men vi bestämde att båda vi ska börja med att dela ut reklam, så dela vi på pengarna, haha, lite smart?  sedan gick vi ut en stund.
Runt 9 bestämde vi oss för att hyra film, det blev 2 st, wild child och en annan som jag inte kan namnet på. Wild child hann vi aldrig se, för de krabbade med dvd:n och så, så vi började kolla vid 11. Iallafall, den filmen vi hann se, va SJUK! Helt störd. Människor som åt andra människor, läskigt och cpit! Något så läskigt ha jag aldrig sätt! den rekomenderas inte x) hehe, om jag kunde komma ihåg va den hette med...
Men sov gott, det kommer iaf inte jag göra efter den filmstunden.


Vi idag i blås vädret.

KOMMENTARER:

  • becka säger:
    2009-07-02 | 12:40:09

    haha, vi är bra! (:

    men den hette wrong turn 2 hanna(=

Kommentera inlägget här: